Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-07T08:20:31Z-
dc.date.available2020-04-07T08:20:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Взаємозв'язок інформаційно-комунікаційних технологій та самостійної пізнавальної діяльності у майбутнього вчителя професійної підготовки. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2012. Вип. 100. С. 336-339.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1964-
dc.description.abstractУ статті розкривається взаємозв’язок самостійної пізнавальної діяльності студентів та використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання. Проаналізовано самостійну роботу майбутніх вчителів професійної підготовки у процесі набуття професійних знань та умінь.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійні знання та вмінняen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectінформаційні технології навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleВзаємозв'язок інформаційно-комунікаційних технологій та самостійної пізнавальної діяльності у майбутнього вчителя професійної підготовкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.