Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-07T07:58:30Z-
dc.date.available2020-04-07T07:58:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Методика використання конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання. Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2011. Ч. І. С. 215-222.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961-
dc.description.abstractУ статті розглянута методика використання конструкторсько - технологічних задач у навчальному процесі, яка формує в учнів уміння розв’язувати ці задачі на уроках трудового навчання. Подана схема мислительних дій учнів при розв’язуванні задач. Визначено, що кількість дій має бути достатньою, щоб забезпечити доступність кожної з них, але й не надмірною, адже такі задачі знижують в учнів пізнавальний інтерес. Наведена послідовність різних типів конструкторсько - технологічних задач, що формулюються на технічному матеріалі і розв’язуються, виходячи із законів техніки. Проаналізований процес розв'язання задач, у результаті чого задача може трансформуватись, переростати в нову або розпадатись на дрібніші.en_US
dc.publisherПроблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectконструкторсько-технологічна задачаen_US
dc.subjectпослідовністьen_US
dc.subjectтворче мисленняen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.titleМетодика використання конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.