Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1945
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пригодій, Алла Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Тютюнник, А. А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-06T17:21:46Z | - |
dc.date.available | 2020-04-06T17:21:46Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Пригодій А. В., Тютюнник А. А. Етапи формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з автосправи. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2019. Вип. 158(2). С. 196-198. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1945 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються етапи формування професійної компете¬нтності в галузі автосправи. Методологія. При підготовці матеріалу відбувався аналіз психолого-педагогічної літератури та обґрунтування на основі цього теоретичних положень дослідження; спостереження за формуванням професійної компетентності студентів напряму підготовки «Професійна освіта (Транспорт)» та тестування з метою перевірки професійної компетентності студентів з фахових дисциплін. Наукова новизна. Відповідно до сформульованої мети, етапи формування професійної компетентності розділено на базовий, основний та заключний. Базовий нами визначений як етап, на якому студентами вивчаються предмети, знання яких необхідні, щоб зрозуміти більш складні предмети, що будуються на їх основі. Дані предмети дають змогу студентам отримати знання про різновиди матеріалів з яких виготовляють різні деталі та механізми, шляхом яких технологічних процесів їх отримують, про їх властивості та реакцію на різні сили, що до них прикладаються. Основний етап представляє собою процес вивчення предметів, пов’язаних з автомобілем. Маючи знання про проектування різних машин та механізмів з відповідних деталей, студенти можуть перейти до вивчення їх реалізації у вигляді автомобіля та трактора Викладання дисциплін на даному етапі має на меті дати студентам знання щодо будови, технічного обслуговування, ремонту, експлуатації, основ надійності і довговічності автомобіля. На заключному етапі відбувається виконання практичних робіт у навчальних майстернях, таких як збирання, розбирання двигунів, робота з верстатами та інструментами тощо. Висновки. Правильна комбінація послідовності вивчення теоретичних та практичних дисциплін в галузі автосправи, яка розподілена на три етапи, більш продуктивно впливає на формування професійної компетенції студентів, які навчаються за даним профілем. | en_US |
dc.publisher | Вісник НУЧК | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | формування професійної компетентності | en_US |
dc.subject | автосправа | en_US |
dc.title | Етапи формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з автосправи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Етапи формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з автосправи.pdf | 342.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.