Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1938
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ребенок, Вадим Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-06T16:55:31Z | - |
dc.date.available | 2020-04-06T16:55:31Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Ребенок В. М. Критерії оцінювання рівня розвитку учнів при розв'язуванні конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 88. С. 197-200. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1938 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються критерії оцінювання рівня розвитку учнів основної школи в процесі розв’язування конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | критерії оцінювання | en_US |
dc.subject | конструкторсько-технологічна задача | en_US |
dc.subject | шкала оцінок | en_US |
dc.subject | послідовність | en_US |
dc.subject | узагальнення | en_US |
dc.subject | аналіз | en_US |
dc.title | Критерії оцінювання рівня розвитку учнів при розв'язуванні конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критерії оцінювання рівня розвитку учнів при розв'язуванні конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання.pdf | 334.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.