Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-06T16:55:31Z-
dc.date.available2020-04-06T16:55:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Критерії оцінювання рівня розвитку учнів при розв'язуванні конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 88. С. 197-200.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1938-
dc.description.abstractУ статті розглядаються критерії оцінювання рівня розвитку учнів основної школи в процесі розв’язування конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкритерії оцінюванняen_US
dc.subjectконструкторсько-технологічна задачаen_US
dc.subjectшкала оцінокen_US
dc.subjectпослідовністьen_US
dc.subjectузагальненняen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.titleКритерії оцінювання рівня розвитку учнів при розв'язуванні конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.