Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-06T14:54:56Z-
dc.date.available2020-04-06T14:54:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Аналіз застосування системи конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 76. С. 23-26en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1927-
dc.description.abstractУ статті розглядаються класифікація та психологічний вплив на розвиток технічного мислення конструкторсько-технологічних задач. Специфіка формування знань і вмінь, які набувають учні при розв’язуванні задач на уроках трудового навчання.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтехнологічні знанняen_US
dc.subjectтехнологічні вмінняen_US
dc.subjectконструкторсько - технологічні задачіen_US
dc.subjectтехнічне мисленняen_US
dc.titleАналіз застосування системи конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.