Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1899
Назва: | Шляхи формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів |
Автори: | Стрілець, Світлана Іванівна Запорожченко, Тетяна Петрівна |
Ключові слова: | математична компетентність формування математичної компетентності шляхи формування освітні технології |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Молодий учений |
Бібліографічний опис: | Стрілець С. І., Запорожченко Т. П. Шляхи формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Молодий учений. Херсон. 2018. С. 136-139. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено теоретичні засади формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Проаналізовано основні тлумачення у педагогічній літературі терміну «формування». Спираючись на наявні дефініції поняття «формування», розглянуто погляди науковців щодо визначення поняття «формування математичної компетентності». З огляду на проаналізовані трактування поняття «формування математичної компетентності» запропоновано авторське тлумачення зазначеної категорії. Встановлено, що формування математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів розглядається дослідниками з позицій суті і структури поняття математичної компетентності. Досліджено шляхи формування математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Одним з ефективних шляхів формування зазначеної компетентності визначено упровадження сучасних освітніх технологій у процес професійної підготовки майбутніх учителів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1899 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шляхи формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.pdf | 685.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.