Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1899
Назва: Шляхи формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів
Автори: Стрілець, Світлана Іванівна
Запорожченко, Тетяна Петрівна
Ключові слова: математична компетентність
формування математичної компетентності
шляхи формування
освітні технології
Дата публікації: 2018
Видавництво: Молодий учений
Бібліографічний опис: Стрілець С. І., Запорожченко Т. П. Шляхи формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Молодий учений. Херсон. 2018. С. 136-139.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено теоретичні засади формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Проаналізовано основні тлумачення у педагогічній літературі терміну «формування». Спираючись на наявні дефініції поняття «формування», розглянуто погляди науковців щодо визначення поняття «формування математичної компетентності». З огляду на проаналізовані трактування поняття «формування математичної компетентності» запропоновано авторське тлумачення зазначеної категорії. Встановлено, що формування математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів розглядається дослідниками з позицій суті і структури поняття математичної компетентності. Досліджено шляхи формування математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Одним з ефективних шляхів формування зазначеної компетентності визначено упровадження сучасних освітніх технологій у процес професійної підготовки майбутніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1899
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.