Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorЗапорожченко, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-05T12:05:35Z-
dc.date.available2020-04-05T12:05:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтрілець С. І., Запорожченко Т. П. Упровадження засобів інноваційних технологій у процес формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. Кам’янець-Подільський, 2018. Вип.25 (2-2018). Ч.1. С.271-276.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1896-
dc.description.abstractОкреслено основні критерії відбору інноваційних технологій та відповідні засоби їх реалізації. На основі врахування окреслених критеріїв виокремлено комплекс інноваційних педагогічних технологій, спрямованих на поліпшення процесу формування математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Розкрито можливості використання засобів окреслених інноваційних технологій під час формування математичної компетентності.en_US
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectзасоби інноваційних технологіїen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectігрова технологіяen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційна технологіяen_US
dc.subjectтехнологія проблемного навчанняen_US
dc.titleУпровадження засобів інноваційних технологій у процес формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.