Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1887
Назва: | Інтерактивні технології навчання у формуванні інформаційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів |
Автори: | Стрілець, Світлана Іванівна Запорожченко, Тетяна Петрівна |
Ключові слова: | інтерактивні технології навчання інформаційна компетентність вчитель початкових класів |
Дата публікації: | 2012 |
Бібліографічний опис: | Стрілець С. І., Запорожченко Т. П. Інтерактивні технології навчання у формуванні інформаційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. Вип. 42. Ч. 2. С. 38–42. |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку суспільства спостерігається стрімкий розвиток інформаційних процесів, що зумовлює потребу високого рівня інформаційної компетентності кожної особистості, майбутнього спеціаліста будь-якої галузі. Особливо актуальним дане питання є для майбутніх учителів початкових класів, що пов’язано зі специфікою роботи з дітьми молодшого шкільного віку. Комп’ютеризація початкової освіти відкриває перед педагогами нові можливості для впровадження у педагогічну практику сучасних методичних розробок. При цьому ефективність комп’ютеризації початкової школи залежить від компетентності педагога та якості використання інтерактивних технологій навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1887 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтерактивні технології навчання у формуванні інформаційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.pdf | 208.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.