Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1883
Назва: | Організація самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів |
Автори: | Торубара, Олексій Миколайович Павленко, М. М. |
Ключові слова: | самостійність педагогічні уміння інновації інформаційно-комунікаційні технології |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Торубара О. М., Павленко М. М. Організація самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 151. Т. 1. С. 294-297. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито процес організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженер-педагогів, який забезпечує передачу знань й досягнення дидактичного поняття. Встановлено, що використання самостійних робіт в організації пізнавальної діяльності призводять до оволодіння професійно-педагогічними знаннями, які становлять основу педагогічних поглядів і переконань професійного кругозору й інформаційно-інтелектуального розвитку викладачів; закріплення педагогічних умінь і навичок, що забезпечують відпрацьовування оптимальних способів пізнавальної діяльності й педагогічної техніки студентів; розвитку самостійного професійно-педагогічного мислення й способів діяльності за рахунок виконання індивідуальних теоретичних і практичних завдань, що моделюють дії майбутніх педагогів в обстановці професійного вибору й творчого розв’язання педагогічних завдань. Доведено, що при розробці будь-якого типу завдань для самостійної роботи студентів слід враховувати: логіку і структуру навчального матеріалу; практичне призначення завдання, яке належить вирішувати майбутньому фахівцю; характер пізнавальної діяльності, спрямованої на виконання тих чи інших самостійних завдань; поступове наростання складності і проблемності, оскільки самостійна робота покликана сприяти якісному засвоєнню ними знань, умінь і навичок й здатності до логічних міркувань та оволодіння творчим мисленням. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1883 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організація самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів.pdf | 320.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.