Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТорубара, Олексій Миколайович-
dc.contributor.authorПавленко, М. М.-
dc.date.accessioned2020-04-04T19:27:41Z-
dc.date.available2020-04-04T19:27:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТорубара О. М., Павленко М. М. Організація самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 151. Т. 1. С. 294-297.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1883-
dc.description.abstractУ статті розкрито процес організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженер-педагогів, який забезпечує передачу знань й досягнення дидактичного поняття. Встановлено, що використання самостійних робіт в організації пізнавальної діяльності призводять до оволодіння професійно-педагогічними знаннями, які становлять основу педагогічних поглядів і переконань професійного кругозору й інформаційно-інтелектуального розвитку викладачів; закріплення педагогічних умінь і навичок, що забезпечують відпрацьовування оптимальних способів пізнавальної діяльності й педагогічної техніки студентів; розвитку самостійного професійно-педагогічного мислення й способів діяльності за рахунок виконання індивідуальних теоретичних і практичних завдань, що моделюють дії майбутніх педагогів в обстановці професійного вибору й творчого розв’язання педагогічних завдань. Доведено, що при розробці будь-якого типу завдань для самостійної роботи студентів слід враховувати: логіку і структуру навчального матеріалу; практичне призначення завдання, яке належить вирішувати майбутньому фахівцю; характер пізнавальної діяльності, спрямованої на виконання тих чи інших самостійних завдань; поступове наростання складності і проблемності, оскільки самостійна робота покликана сприяти якісному засвоєнню ними знань, умінь і навичок й здатності до логічних міркувань та оволодіння творчим мисленням.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсамостійністьen_US
dc.subjectпедагогічні умінняen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.titleОрганізація самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.