Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1883
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Торубара, Олексій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Павленко, М. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-04T19:27:41Z | - |
dc.date.available | 2020-04-04T19:27:41Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Торубара О. М., Павленко М. М. Організація самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 151. Т. 1. С. 294-297. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1883 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито процес організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженер-педагогів, який забезпечує передачу знань й досягнення дидактичного поняття. Встановлено, що використання самостійних робіт в організації пізнавальної діяльності призводять до оволодіння професійно-педагогічними знаннями, які становлять основу педагогічних поглядів і переконань професійного кругозору й інформаційно-інтелектуального розвитку викладачів; закріплення педагогічних умінь і навичок, що забезпечують відпрацьовування оптимальних способів пізнавальної діяльності й педагогічної техніки студентів; розвитку самостійного професійно-педагогічного мислення й способів діяльності за рахунок виконання індивідуальних теоретичних і практичних завдань, що моделюють дії майбутніх педагогів в обстановці професійного вибору й творчого розв’язання педагогічних завдань. Доведено, що при розробці будь-якого типу завдань для самостійної роботи студентів слід враховувати: логіку і структуру навчального матеріалу; практичне призначення завдання, яке належить вирішувати майбутньому фахівцю; характер пізнавальної діяльності, спрямованої на виконання тих чи інших самостійних завдань; поступове наростання складності і проблемності, оскільки самостійна робота покликана сприяти якісному засвоєнню ними знань, умінь і навичок й здатності до логічних міркувань та оволодіння творчим мисленням. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | самостійність | en_US |
dc.subject | педагогічні уміння | en_US |
dc.subject | інновації | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
dc.title | Організація самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організація самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів.pdf | 320.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.