Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТорубара, Олексій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-04T19:19:28Z-
dc.date.available2020-04-04T19:19:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТорубара О. М. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів в умовах сьогодення. Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2017. Вип. 15. С. 418-425.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1882-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості професійної підготовки майбутніх учителів в умовах сьогодення та сучасні гуманістичні пріоритети вищої педагогічної освіти, які вимагають розвитку суб’єктності майбутніх педагогів, їх самостійності, творчої активності, посилення відповідальності за власний професійний розвиток. Визначено, що важливим завданням педагогічних навчальних закладів є професійна підготовка майбутніх учителів до впровадження нових технологій навчального й виховного процесу у майбутній професійній діяльності, а основою його професіоналізму стає суб’єктність, факторами якої є висока осмисленість життя, мотивація з гуманістичною спрямованістю і внутрішнім контролем.en_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectактивністьen_US
dc.subjectіндивідуальні якостіen_US
dc.subjectінтерактивністьen_US
dc.subjectінформатизація освітиen_US
dc.subjectтолерантністьen_US
dc.titleОсобливості професійної підготовки майбутніх учителів в умовах сьогоденняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.