Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1881
Назва: Психолого-педагогічні основи підготовки майбутнього викладача спецтехнологій
Автори: Торубара, Олексій Миколайович
Ключові слова: спецтехнології
професійна діяльність
мотивація
творчі здібності
розумовий розвиток
інтенсифікація
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Торубара О. М. Психолого-педагогічні основи підготовки майбутнього викладача спецтехнологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 193-196.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається, активізація навчальної діяльності, що полягає в управлінні мотивацією та психічними процесами, які задіяні у навчанні. Характерною рисою розумового розвитку є накопичення особливого фонду добре відпрацьованих і міцно закріплених розумових прийомів, які можна віднести до інтелектуальних умінь. Встановлено, що з метою активізації пізнавальних процесів викладач повинен подавати матеріал на високому науковому рівні й водночас доступно. Вагомим засобом активізації виступає проблемне навчання, основане на закономірностях творчого засвоєння знань та способів діяльності. Доведено, що процес навчання у педагогічному вищому навчальному закладі є одночасно дидактичним і психологічним. Найтісніше об’єднання засвоєння знань, формування професійних навичок і вмінь, наукового пошуку, розвитку вищих розумових якостей студентів, активізації їх пізнавальної діяльності реалізується у навчальному процесі шляхом здійснення міжпредметних зв’язків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1881
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.