Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1879
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Торубара, Олексій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Рем, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-04T18:40:07Z | - |
dc.date.available | 2020-04-04T18:40:07Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Торубара О. М., Рем О. М. Теоретико-методологічні аспекти системи контролю навчальних досягнень студентів у процесі професійної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів ЧНПУ, 2015. Вип. 124. С. 53-56. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1879 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретико-методологічні особливості системи контролю студентів та їх навчальна діяльність, яка суб’єктивно здійснюється заради пізнання, опанування системою ЗУН, саморозвитку і вдосконалення себе як особистості суспільства. У такому разі об’єктивна і суб’єктивна сторони навчальної діяльності співпадають, і тоді ця діяльність набуває суспільного і особистісного змісту. Дослідженням встановлено, що навчальна діяльність студентів на контрольно-оцінювальному етапі передбачає також аналіз досягнутих результатів навчання з точки зору їх відповідності поставленій меті, здійснюваної під керівництвом викладача. А результатом такого аналізу є оцінювання ним власної навчальної діяльності з опанування навчальним матеріалом теми, її окремих дій, успіхів і невдач, визначення шляхів їх подолання, здійснення коригуючої роботи з урахуванням індивідуальних особливостей. Оскільки контроль є невідємним компонентом будь-якої повноцінної діяльності студентів. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | навчальна діяльність | en_US |
dc.subject | особистісно-зорієнтоване навчання | en_US |
dc.subject | індивідуальні особливості студентів | en_US |
dc.title | Теоретико-методологічні аспекти системи контролю навчальних досягнень студентів у процесі професійної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико-методологічні аспекти системи контролю навчальних досягнень студентів у процесі професійної освіти.pdf | 312,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.