Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1879
Назва: Теоретико-методологічні аспекти системи контролю навчальних досягнень студентів у процесі професійної освіти
Автори: Торубара, Олексій Миколайович
Рем, О. М.
Ключові слова: освітній процес
навчальна діяльність
особистісно-зорієнтоване навчання
індивідуальні особливості студентів
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Торубара О. М., Рем О. М. Теоретико-методологічні аспекти системи контролю навчальних досягнень студентів у процесі професійної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів ЧНПУ, 2015. Вип. 124. С. 53-56.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретико-методологічні особливості системи контролю студентів та їх навчальна діяльність, яка суб’єктивно здійснюється заради пізнання, опанування системою ЗУН, саморозвитку і вдосконалення себе як особистості суспільства. У такому разі об’єктивна і суб’єктивна сторони навчальної діяльності співпадають, і тоді ця діяльність набуває суспільного і особистісного змісту. Дослідженням встановлено, що навчальна діяльність студентів на контрольно-оцінювальному етапі передбачає також аналіз досягнутих результатів навчання з точки зору їх відповідності поставленій меті, здійснюваної під керівництвом викладача. А результатом такого аналізу є оцінювання ним власної навчальної діяльності з опанування навчальним матеріалом теми, її окремих дій, успіхів і невдач, визначення шляхів їх подолання, здійснення коригуючої роботи з урахуванням індивідуальних особливостей. Оскільки контроль є невідємним компонентом будь-якої повноцінної діяльності студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1879
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.