Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТорубара, Олексій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-04T17:22:40Z-
dc.date.available2020-04-04T17:22:40Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТорубара О. М. Визначенні змісту підготовки майбутніх вчителів до творчої діяльності. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 76. С. 34-36.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1875-
dc.description.abstractВ статті розкриті основні блоки підготовки вчителів до творчої діяльності на основі використання інформаційних технологій.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпідготовка вчителівen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectтворча діяльністьen_US
dc.titleВизначенні змісту підготовки майбутніх вчителів до творчої діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.