Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтоляр, Марина Борисівна-
dc.date.accessioned2020-04-04T11:01:52Z-
dc.date.available2020-04-04T11:01:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтоляр М.Б. Релігійні підвалини радянської сміхової культури. Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди «Філософія». Харків, 2013. Вип. 40. Ч.ІІ. С.151–160.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866-
dc.description.abstractРадянська сміхова культура демонструється як заперечення псевдо-сакральної ідеології, як «профанація профанації» первинних релігійних сенсів і, таким чином, як повернення до цих сенсів. Авторка виділяє дві основні парадигми радянської сміхової культури: титанічну та десакралізовану християнську. Титанічна парадигму представлено такими артефактами культури, як цирк та ексцентрична кінокомедія. Що ж до творчості Є. Шварца, Е.Рязанова, В.Войновича, то вона тяжіє до християнської парадигми.en_US
dc.publisherВісник ХНПУ імені Г.С. Сковородиen_US
dc.relation.ispartofseriesФілософія;-
dc.subjectрадянська сміхова культураen_US
dc.subjectтоталітарні практикиen_US
dc.subjectієрофаніяen_US
dc.subjectтитанізмen_US
dc.titleРелігійні підвалини радянської сміхової культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Релігійні підвалини радянської сміхової культури.pdf334 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.