Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДроздов, Олександр Юрійович-
dc.date.accessioned2020-04-04T10:00:58Z-
dc.date.available2020-04-04T10:00:58Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationДроздов О. Феномен третирування у школі: шляхи вирішення проблеми. Соціальна психологія. 2007. № 6. С. 124 – 132.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1860-
dc.description.abstractСтаття присвячена такій форми агресивної поведінки у закладах освіти, як третирування учнями інших учнів. На основі аналізу сучасних зарубіжних джерел розкривається сутність цього явища, описуються його різновиди, ступінь поширення в західних суспільствах, фактори його виникнення. Наводиться опис однієї з найвідоміших профілактично-корекційних програм, спрямованих на подолання цього явища.en_US
dc.publisherСоціальна психологіяen_US
dc.subjectагресивна поведінкаen_US
dc.subjectтретируванняen_US
dc.titleФеномен третирування у школі: шляхи вирішення проблемиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Феномен третирування у школі.pdf119.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.