Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1860| Назва: | Феномен третирування у школі: шляхи вирішення проблеми |
| Автори: | Дроздов, Олександр Юрійович |
| Ключові слова: | агресивна поведінка третирування |
| Дата публікації: | 2007 |
| Видавництво: | Соціальна психологія |
| Бібліографічний опис: | Дроздов О. Феномен третирування у школі: шляхи вирішення проблеми. Соціальна психологія. 2007. № 6. С. 124 – 132. |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена такій форми агресивної поведінки у закладах освіти, як третирування учнями інших учнів. На основі аналізу сучасних зарубіжних джерел розкривається сутність цього явища, описуються його різновиди, ступінь поширення в західних суспільствах, фактори його виникнення. Наводиться опис однієї з найвідоміших профілактично-корекційних програм, спрямованих на подолання цього явища. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1860 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Феномен третирування у школі.pdf | 119,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.