Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1833
Назва: Використання методу казкотерапії у процесі адаптації дітей з особливими потребами до умов навчального закладу
Автори: Рень, Лариса Василівна
Ключові слова: інклюзивне навчання
адаптація
дитина з особливими потребами
казка
казкотерапія
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Рень Л. В. Використання методу казкотерапії у процесі адаптації дітей з особливими потребами до умов навчального закладу. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. Вип. 6 (162). С. 138–142.
Короткий огляд (реферат): У статті представлена позиція автора щодо процесу адаптації дітей з особливими потребами до умов навчального закладу. Типовими труднощами в адаптаційному процесі цих дітей є страх взаємодіяти з іншими, відповідати на уроці, невміння налагоджувати товариські відносини, ігнорування чи нерозуміння правил поведінки у школі. Автор доводить, що дієвим методом для ефективної первинної адаптації виступає казкотерапія як метод, який використовує казкову форму для інтеграціїособистості, розвитку творчих здібностей, розширення свідомості, удосконалення взаємодії з оточуючим світом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1833
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використ_казкотерап_2020.pdf1.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.