Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРень, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T15:26:11Z-
dc.date.available2020-04-03T15:26:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРень Л. В. Використання методу казкотерапії у процесі адаптації дітей з особливими потребами до умов навчального закладу. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. Вип. 6 (162). С. 138–142.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1833-
dc.description.abstractУ статті представлена позиція автора щодо процесу адаптації дітей з особливими потребами до умов навчального закладу. Типовими труднощами в адаптаційному процесі цих дітей є страх взаємодіяти з іншими, відповідати на уроці, невміння налагоджувати товариські відносини, ігнорування чи нерозуміння правил поведінки у школі. Автор доводить, що дієвим методом для ефективної первинної адаптації виступає казкотерапія як метод, який використовує казкову форму для інтеграціїособистості, розвитку творчих здібностей, розширення свідомості, удосконалення взаємодії з оточуючим світом.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectдитина з особливими потребамиen_US
dc.subjectказкаen_US
dc.subjectказкотерапіяen_US
dc.titleВикористання методу казкотерапії у процесі адаптації дітей з особливими потребами до умов навчального закладуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використ_казкотерап_2020.pdf1.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.