Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтоляр, Марина Борисівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T14:07:10Z-
dc.date.available2020-04-03T14:07:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтоляр М.Б. Естетичний зріз протистояння тоталітарних практик та радянської сміхової культури: образ жертви. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: зб. наук. праць; вип. ХХVІІІ. Київ : Міленіум, 2012. С. 16–23.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1815-
dc.description.abstractОбраз жертви є наскрізним для марксистського естетичного дискурсу історії як оптимістичної трагедії. Що ж до сміхової культури, то вона принципово не приймає жертву – профанує або симулює її. Якщо ідеологія оспівувала поняття жертви як необхідної умови життя та просування у майбутнє, то сміхова культура виявляла несумісність жертви і життя, жертви і майбутнього. Варіанти відповідної профанації в межах творів сміхової культури розглядаються та аналізуються автором статті. Це пряме або опосередковане заперечення жертви, її висміювання або симуляція тощо.en_US
dc.publisherАктуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: зб. наук. працьen_US
dc.subjectрадянська сміхова культураen_US
dc.subjectтоталітарні практикиen_US
dc.titleЕстетичний зріз протистояння тоталітарних практик та радянської сміхової культури: образ жертвиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.