Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтоляр, Марина Борисівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T13:03:19Z-
dc.date.available2020-04-03T13:03:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтоляр М.Б. Розіграш як провідна форма радянської сміхової культури 60–70-х рр. Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / гол. ред. В.М. Вашкевич. Київ : ВІП УАЕ, 2013. Вип. 68 (№ 1). С. 511–515.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1811-
dc.description.abstractВ статті аналізується структура тоталітарних практики як антирозіграшу, чим пояснюється унікальна популярність розіграшу як форми сміхової культури у посттоталітарний період радянської ісорії. Наводяться численні приклади та аргументи на користь того положення, що розіграш є провідною формою радянської сміхової культури 60–70-х рр. ХХ ст.en_US
dc.publisherГілея: науковий вісникen_US
dc.subjectрадянська сміхова культураen_US
dc.subjectрозіграшen_US
dc.subjectтоталітарні практикиen_US
dc.titleРозіграш як провідна форма радянської сміхової культури 60–70-х рр.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.