Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтоляр, Марина Борисівна-
dc.contributor.authorStoliar, M.-
dc.date.accessioned2020-04-03T12:31:19Z-
dc.date.available2020-04-03T12:31:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationStoliar M. Post-totalitarian practices of Soviet and Polish comedy films of 1960 –1980s. // Вісник НАКККіМК : Міленіум, 2018. № 4. С. 103 – 108.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1803-
dc.description.abstractПроцеси інтеграції постсоціалістичних країн у Європейський культурний простір демонструють нам різні темпи, ритми та не однозначні вектори. Одним із визначальних факторів інтенсивності цих процесів є зрілість культури в осмисленні різних аспектів тоталітарного минулого; певний рівень сформованості рефлективних практик політичної та культурної еліти. Артефакти кінокомедії демонструють один із найвищих рівнів концентрації антитоталітарного дискурсу, притаманного культурі посттоталітарного часу. Також вони виявляють певні відмінності менталітету представників різних посттоталітарних соціумів. Метою роботи є компаративний аналіз радянської та польської кінокомедій 60–80 рр. ХХ ст., що висвітлює спільне та відмінне в антитоталітарних практиках відповідних культур. Методологія. Феномен сміху розглядається на перетині різних парадигм філософії сміху – теорій інконгруентності, втішання, зверхності та інших як таких, що доповнюють одна одну. Творчість Г. Данелія і С. Бареї інтерпретується в межах кріпторелігійної методології. Також використовуються деякі методологічні практики М. Бахтіна та представників сучасного бахтінознавства. Наукова новизна. Наведений матеріал вперше аналізується у філософсько-культурологічному контексті, в площині антитоталітарного дискурсу. Висновки. Зафіксовано та осмислено досить ранню філософську рефлексію в межах польської кінокомедії відносно такої причини тоталітарних практик як «атомізація індивідів» (Х. Аренд); проаналізовано оригінальну семантику критичного дискурсу комедії Г. Данелія «33», розкрито антитоталітарний підтекст інших кінокомедій, що розглядаються.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherВісник НАКККіМКen_US
dc.subjectтоталітарніen_US
dc.subjectпосттоталітарні практикиen_US
dc.subjectсміхen_US
dc.subjectсміхова культураen_US
dc.subjectрадянська кінокомедіяen_US
dc.subjectпольська кінокомедіяen_US
dc.titlePost-totalitarian practices of Soviet and Polish comedy films of 1960 –1980s.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Post-totalitarian practices of Soviet and Polish comedy films of 1960 –1980s..pdf363.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.