Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
РЕПОЗИТАРІЙ
Національного університету "Чернігівський колегіум" ім.Т.Г.Шевченка
Repository
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Фонди і колекції
Авторські публікації дослідників
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-5 зі 5.
назад
1
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2020
Розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів природничих дисциплін засобами проектної технології
Білоус, Ольга Володимирівна
2020
Творча самореалізація майбутніх учителів природничих дисциплін засобами проектної технології
Білоус, Ольга Володимирівна
2020
Особливості педагогічної практики майбутніх учителів природничих дисциплін на другому (магістерському )рівні вищої освіти
Білоус, Ольга Володимирівна
;
Самойленко, Павло Васильович
2020
Проєктування індивідуальної освітньої траєкторії освітньої траєкторії студента у ході педагогічної практики
Білоус, Ольга Володимирівна
;
Самойленко, Павло Васильович
2020
Професійно-орієнтований дискурс у контексті проблеми підготовки студентів до педагогічної практики
Білоус, Ольга Володимирівна
;
Самойленко, Павло Васильович
Перегляд
Автор
3
Самойленко, Павло Васильович
Тема
2
професійно-педагогічні компетентн...
2
індивідуальна освітня програма
2
індивідуальна освітня траєкторія
1
дискурс
1
досвід
1
життєва і професійна перспектива
1
майбутні вчителі
1
моделювання
1
наслідування
1
освітньо-професійне середовище пе...
.
далі >
Has File(s)
5
true