Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorКузьомко, Леонід Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-02T20:15:46Z-
dc.date.available2020-04-02T20:15:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л., Формування здоров’язбережувального середовища в Новій українській початковій школі у вимірах педагогіки Василя Сухомлинського. Актуальні проблеми науки та освіти : зб. матеріалів Круглого столу «Соціальна педагогіка Василя Сухомлинського», присвяч. 100-річчю з дня народж. Василя Сухомлинського / Нац. ун-т «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. С. 10–13.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1783-
dc.description.abstractУ сучасному суспільстві життя й здоров’я людини визнано найвищими цінностями. Водночас, за даними вчених (Н. Ф. Денисенко, О. Д. Дубогай, М. І. Лук’янченко, М. О. Носко, С. О. Омельченко та ін.), сьогоднішня ситуація в Україні зі станом здоров’я, особливо дітей молодшого шкільного віку, є вкрай неблагополучною. Це пов’язано не лише з несприятливими соціальноекономічними та екологічними умовами, а й з недостатньою руховою активністю учнів, нераціональним харчуванням, збільшенням темпу та обсягу навчальних навантажень, неефективністю існуючої системи фізичного виховання, недостатньою компетентністю педагогів у питаннях використання здоров’язбережувальних технологій тощо [1]. Відтак створення освітнього середовища, зорієнтованого на збереження та зміцнення фізичного, психічного, соціального здоров’я молодших школярів є одним із пріоритетних завдань Нової української початкової школи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаціональний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectздоров'язбережувальне середовищеen_US
dc.subjectнова українська школаen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ У ВИМІРАХ ПЕДАГОГІКИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГОen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdf153.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.