Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-04-02T19:36:26Z-
dc.date.available2020-04-02T19:36:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л. Джерельна база дослідження розвитку початкової освіти в Україні (1991–2001). Джерела та історіографія про трансформаційні процеси в освітньому просторі України (1991–2017) : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. семінару, 16 трав. 2018 р. / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. Київ, 2018. С. 30–32.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1776-
dc.description.abstractВивчення організаційно-педагогічних засад розвитку початкової освіти як цілісного утворення в структурі шкільної освіти України протягом 1991–2001 рр. потребує залучення широкого кола опублікованих і неопублікованих джерел. Проблему використання джерелознавчого підходу як методу пізнання педагогічного минулого досліджує Л Д. Березівська. Спираючись на підходи до класифікації джерел, запропоновані українськими істориками-педагогіки (О. В. Адаменко, Л. Д. Березівська, Н. М. Гупан, Н. П. Дічек, Н. М. Коляда, О. Б. Петренко, О. В. Сухомлинська та ін.), та враховуючи специфіку й логіку окресленого дослідження, умовно поділяємо його джерельну базу за походженням і змістом на шість груп.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДНПБ України ім. В. О. Сухомлинськогоen_US
dc.subjectджерельна базаen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.titleДжерельна база дослідження розвитку початкової освіти в Україні (1991–2001)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.