Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1775
Назва: Системні детермінанти процесу формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у неперервній педагогічній освіті
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: здоров’я
компетентність індивідуального здоров’яз-береження
детермінанта
неперервна педагогічна освіта
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інноваційна педагогіка : наук. журн.
Бібліографічний опис: Жара Г. І. Системні детермінанти процесу формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у неперервній педагогічній освіті. Інноваційна педагогіка : наук. журн. Вип. 11. Т. 1. Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2019. 200 с. С. 137–141.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається зміст детермінант, які визначають процес формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя. Він зумовлений сучасними вимогами до особистості вчителя Нової української школи. Перший цикл із дванадцяти детермінант охоплює сім років професійної підготовки (разом із першим роком роботи). Наступні цикли відображають процес професійного самовдосконалення вчителя. За умов сформованої компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителеві легше здійснити інтродукцію у професію, подолати алостатичне навантаження, розвинути психологічну резилентність, запобігти професійному вигоранню.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1775
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Системні детермінанти процесу формуванн.pdf164.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.