Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1766
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Турчина, Ірина Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Вахрушева, Н. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T17:43:08Z | - |
dc.date.available | 2020-04-02T17:43:08Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Турчина І. С., Вахрушева Н. М. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів початкової школи як педагогічна проблема. Молодий учений. 2018. №2.1 (54.1). лютий. С. 13-16. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1766 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність формування навчально-пізнавальної компетентності у контексті Нової української школи. Визначено, що навчально-пізнавальна компетентність є інтегральною характеристикою особистості, яка визначає якість освіти. Розкрито сутність понять «компетентність» та «навчально-пізнавальна компетентність». Схарактеризовано структуру навчально-пізнавальної компетентності, як складової всіх ключових компетентностей. Досліджено умови та шляхи формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів. | en_US |
dc.publisher | Молодий учений | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | компетенція | en_US |
dc.subject | навчально-пізнавальна компетентність | en_US |
dc.title | Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів початкової школи як педагогічна проблема | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів початкової школи як педагогічна проблема.pdf | 187.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.