Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.contributor.authorВахрушева, Н. М.-
dc.date.accessioned2020-04-02T17:43:08Z-
dc.date.available2020-04-02T17:43:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТурчина І. С., Вахрушева Н. М. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів початкової школи як педагогічна проблема. Молодий учений. 2018. №2.1 (54.1). лютий. С. 13-16.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1766-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність формування навчально-пізнавальної компетентності у контексті Нової української школи. Визначено, що навчально-пізнавальна компетентність є інтегральною характеристикою особистості, яка визначає якість освіти. Розкрито сутність понять «компетентність» та «навчально-пізнавальна компетентність». Схарактеризовано структуру навчально-пізнавальної компетентності, як складової всіх ключових компетентностей. Досліджено умови та шляхи формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів.en_US
dc.publisherМолодий ученийen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectнавчально-пізнавальна компетентністьen_US
dc.titleФормування навчально-пізнавальної компетентності учнів початкової школи як педагогічна проблемаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.