Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1766
Назва: Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів початкової школи як педагогічна проблема
Автори: Турчина, Ірина Станіславівна
Вахрушева, Н. М.
Ключові слова: компетентнісний підхід
компетентність
компетенція
навчально-пізнавальна компетентність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Молодий учений
Бібліографічний опис: Турчина І. С., Вахрушева Н. М. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів початкової школи як педагогічна проблема. Молодий учений. 2018. №2.1 (54.1). лютий. С. 13-16.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність формування навчально-пізнавальної компетентності у контексті Нової української школи. Визначено, що навчально-пізнавальна компетентність є інтегральною характеристикою особистості, яка визначає якість освіти. Розкрито сутність понять «компетентність» та «навчально-пізнавальна компетентність». Схарактеризовано структуру навчально-пізнавальної компетентності, як складової всіх ключових компетентностей. Досліджено умови та шляхи формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1766
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.