Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.date.accessioned2020-04-02T17:28:07Z-
dc.date.available2020-04-02T17:28:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТурчина І. С. Використання елементів ейдетики як засобу розвитку творчого мислення студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 246-249.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1764-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі розвитку творчого мислення майбутніх учителів початкової школи засобами ейдетики. Автором з’ясовано сутність ейдетики, розкрито особливості використання піктографічного методу та методу укрупненого структурування навчального матеріалу в процесі вивчення педагогічних дисциплін, таких як «Історія педагогіки» та «Педагогічні технології у початковій школі». Зосереджено увагу на особливостях створення «ейдос-конспектів» як прийому технології розвитку критичного мислення та особливостях створення «карт стисненої інформації».en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectейдетикаen_US
dc.subject«ейдос-конспект»en_US
dc.subjectметод укрупненого структурування навчального матеріалуen_US
dc.subjectкарта стисненої інформаціїen_US
dc.subjectметоди ейдетикиen_US
dc.titleВикористання елементів ейдетики як засобу розвитку творчого мислення студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.