Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1764
Назва: Використання елементів ейдетики як засобу розвитку творчого мислення студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін
Автори: Турчина, Ірина Станіславівна
Ключові слова: ейдетика
«ейдос-конспект»
метод укрупненого структурування навчального матеріалу
карта стисненої інформації
методи ейдетики
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Турчина І. С. Використання елементів ейдетики як засобу розвитку творчого мислення студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 246-249.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі розвитку творчого мислення майбутніх учителів початкової школи засобами ейдетики. Автором з’ясовано сутність ейдетики, розкрито особливості використання піктографічного методу та методу укрупненого структурування навчального матеріалу в процесі вивчення педагогічних дисциплін, таких як «Історія педагогіки» та «Педагогічні технології у початковій школі». Зосереджено увагу на особливостях створення «ейдос-конспектів» як прийому технології розвитку критичного мислення та особливостях створення «карт стисненої інформації».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1764
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.