Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763
Назва: Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи
Автори: Турчина, Ірина Станіславівна
Колташова, С. М.
Ключові слова: пізнавальна активність
пізнавальна діяльність
особистісно орієнтоване навчання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Турчина І. С., Колташова С. М. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С.260-262.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи в контексті тенденцій розвитку сучасної вищої освіти. У статті з’ясовано суть поняття «пізнавальна активність». Розкрито психологопедагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів – майбутніх учителів початкової школи на основі особистісно орієнтованої моделі навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1763
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.