Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1761
Назва: | Реалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки» |
Автори: | Турчина, Ірина Станіславівна |
Ключові слова: | компетенція метод «case study» майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів компетентність |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Турчина І.С. Реалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка.; гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125.С.257-259. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості реалізації компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки» на основі застосування методу «case study». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1761 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки».pdf | 454.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.