Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1761
Назва: Реалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки»
Автори: Турчина, Ірина Станіславівна
Ключові слова: компетенція
метод «case study»
майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів
компетентність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Турчина І.С. Реалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка.; гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125.С.257-259.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості реалізації компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки» на основі застосування методу «case study».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1761
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.