Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчина, Ірина Станіславівна-
dc.contributor.authorШостак, М. С.-
dc.date.accessioned2020-04-02T17:07:44Z-
dc.date.available2020-04-02T17:07:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТурчина І. С., Шостак М. С. Психолого-педагогічні умови формування соціокультурної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Молодий учений. 2018. №2.1 (54.1), лютий. С. 145-148.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1760-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність формування соціокультурної компетентності у контексті євроінтеграції. Розглянуто суть поняття соціокультурна компетентність як важливої складової професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Схарактеризовано психолого-педагогічні умови формування соціокультурної компетентності студентів. Установлено, що високий рівень мотивації студентів щодо розширення професійного досвіду, забезпечення особистісно-розвивального характеру навчання в дусі міжкультурної комунікації, організація освітнього процесу на принципах співробітництва, оптимальне поєднання форм і методів навчання та залучення студентів до активної соціокультурної діяльності сприятиме формуванню їх соціокультурної компетентності. Визначено оптимальні методи формування соціокультурної компетенції.en_US
dc.publisherМолодий ученийen_US
dc.subjectсоціокультурна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.subjectміжкультурна комунікаціяen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні умови формування соціокультурної компетентності у майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.