Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1760
Назва: Психолого-педагогічні умови формування соціокультурної компетентності у майбутніх учителів початкової школи
Автори: Турчина, Ірина Станіславівна
Шостак, М. С.
Ключові слова: соціокультурна компетентність
професійна підготовка
майбутні вчителі початкової школи
міжкультурна комунікація
Дата публікації: 2018
Видавництво: Молодий учений
Бібліографічний опис: Турчина І. С., Шостак М. С. Психолого-педагогічні умови формування соціокультурної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Молодий учений. 2018. №2.1 (54.1), лютий. С. 145-148.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність формування соціокультурної компетентності у контексті євроінтеграції. Розглянуто суть поняття соціокультурна компетентність як важливої складової професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Схарактеризовано психолого-педагогічні умови формування соціокультурної компетентності студентів. Установлено, що високий рівень мотивації студентів щодо розширення професійного досвіду, забезпечення особистісно-розвивального характеру навчання в дусі міжкультурної комунікації, організація освітнього процесу на принципах співробітництва, оптимальне поєднання форм і методів навчання та залучення студентів до активної соціокультурної діяльності сприятиме формуванню їх соціокультурної компетентності. Визначено оптимальні методи формування соціокультурної компетенції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1760
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.