Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРень, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-02T15:40:20Z-
dc.date.available2020-04-02T15:40:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРень Л. В. Сутність соціокультурного та педагогічного феномена медіакультури. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Луганськ, 2013. № 23 (282). Ч.1. С. 26-33.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1745-
dc.description.abstractУ статті порушена проблема виявлення сутності медіакультури як соціокультурного та педагогічного феномена. Автор звертається до соціологічних теорій, що трактують медіакультуру. Як педагогічний феномен медіакультура привертає увагу з точки зору впливу ЗМК на особистість, яка формується, і передбачає вироблення культури комунікації, пошуку, збирання, створення і передачі інформації, культури її сприймання.en_US
dc.publisherВісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченкаen_US
dc.subjectмедіаen_US
dc.subjectмедіакультураen_US
dc.subjectмедіапедагогікаen_US
dc.subjectмедіапростірen_US
dc.subjectзасоби масової інформаціїen_US
dc.subjectполіфункціональністьen_US
dc.titleСутність соціокультурного та педагогічного феномена медіакультуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сутн_медіак_2013_23(1)__5.pdf245.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.