Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВидра, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorХарета, М. С.-
dc.date.accessioned2020-04-02T14:00:56Z-
dc.date.available2020-04-02T14:00:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВидра О. Г., Харета М. С. Дослідження розвиненості компонентів психологічної готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 192–195.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1736-
dc.description.abstractУ даній статті повідомляються результати дослідження розвиненості компонентів психологічної готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльності. Представлений діагностичний інструментарій, викладені організаційні моменти дослідження, наведений авторський опитувальник, метою якого є виявлення самооцінки студентами щодо розвиненості компонентів психологічної готовності до професійної діяльності. Аналіз результатів і висновки наведені з точки зору співвідношення отриманих показників між собою. Визначений подальший план і перспективи дослідження за даною проблематикою.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectпсихологічна готовністьen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectвольова сфера особистостіen_US
dc.titleДослідження розвиненості компонентів психологічної готовності майбутніх учителів технологій до професійної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.