Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВидра, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorХарета, М. С.-
dc.date.accessioned2020-04-02T13:58:15Z-
dc.date.available2020-04-02T13:58:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВидра О. Г., Харета М. С. Теоретичні аспекти психологічної підготовки майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 197–199.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1735-
dc.description.abstractУ даній статті розглядається проблема психологічної підготовки майбутніх учителів технологій. На основі теоретичного аналізу наукової літератури, навчальних планів і програм наведена характеристика змісту сучасної психологічної підготовки майбутніх педагогів. Авторами обґрунтована необхідність використання активних методів з метою збільшення ефективності психологічної підготовки студентів. Також у статті наведені складові компоненти психологічної підготовки майбутніх учителів технологій, які визначені на основі аналізу професіографічних і психографічних вимог даної професії до особистості.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectактивні методи психологічної підготовкиen_US
dc.subjectучитель технологійen_US
dc.subjectпсихологічна підготовкаen_US
dc.titleТеоретичні аспекти психологічної підготовки майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.