Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1735
Назва: Теоретичні аспекти психологічної підготовки майбутніх учителів технологій
Автори: Видра, Олександр Григорович
Харета, М. С.
Ключові слова: активні методи психологічної підготовки
учитель технологій
психологічна підготовка
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Видра О. Г., Харета М. С. Теоретичні аспекти психологічної підготовки майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 197–199.
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядається проблема психологічної підготовки майбутніх учителів технологій. На основі теоретичного аналізу наукової літератури, навчальних планів і програм наведена характеристика змісту сучасної психологічної підготовки майбутніх педагогів. Авторами обґрунтована необхідність використання активних методів з метою збільшення ефективності психологічної підготовки студентів. Також у статті наведені складові компоненти психологічної підготовки майбутніх учителів технологій, які визначені на основі аналізу професіографічних і психографічних вимог даної професії до особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1735
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.