Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВидра, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorПінчук, Я. Ю.-
dc.date.accessioned2020-04-02T13:37:56Z-
dc.date.available2020-04-02T13:37:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВидра О. Г., Пінчук Я. Ю. Проблема формування потреби у професійній самореалізації у майбутніх учителів технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 124. С. 200–202.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1731-
dc.description.abstractДана стаття присвячена темі формування потреби у професійній самореалізації майбутніх учителів технологій. На основі теоретичного аналізу наукових джерел були сформовані робочі визначення професійної самореалізації, потреби у професійній самореалізації, а також визначені основні компоненти потреби у професійній самореалізації майбутніх учителів технологій. У статті наведені результати дослідження компонентів за відповідними психодіагностичними методиками, а також подальші перспективи дослідження щодо формування і розвитку потреби у професійній самореалізації у майбутніх учителів технологій.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяen_US
dc.subjectпотреба у професійній самореалізаціїen_US
dc.subjectмайбутній вчитель технологійen_US
dc.titleПроблема формування потреби у професійній самореалізації у майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.