Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1729
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рень, Лариса Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T13:35:11Z | - |
dc.date.available | 2020-04-02T13:35:11Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Рень Л. В. До питання про формування медіакультури у дітей. Сучасна сім’я та соціальні інституції: шляхи партнерської взаємодії : матеріали Всеукр. наук.-практ.ї конф. / редкол. : Л. Л. Хоружа, Г. М. Лактіонова, О. В. Безпалько та ін. Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. С. 131–134. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1729 | - |
dc.description.abstract | Характерною ознакою сучасної успішної людини є її мобільність, гнучкість, проявом чого виступає вміння швидко реагувати на поди, адекватно їх оцінюючи. Наразі своєрідним і чи не найголовнішим джерелом поштовху для розвитку особистості виступає інформаційний простір, представлений, перш за все, радіомовленням, телевізійними трансляціями та інтернет-виданнями. Проте інформація, пропонована ЗМІ, несе і певну загрозу: стереотипи поведінки та цінності, отримувані споживачем медіа-продукції, не завжди мають конструктивний початок, що актуалізує необхідність критичного відбору інформації, її переосмислення. Особливо означена проблема стосується дітей та підлітків. | en_US |
dc.publisher | Київський університет імені Бориса Грінченка | en_US |
dc.subject | медіакультура | en_US |
dc.subject | діти | en_US |
dc.subject | підлітки | en_US |
dc.subject | ЗМІ | en_US |
dc.title | До питання про формування медіакультури у дітей | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До_пит_медіакульт_тези_2012.pdf | 1,69 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.