Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРень, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-02T13:35:11Z-
dc.date.available2020-04-02T13:35:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРень Л. В. До питання про формування медіакультури у дітей. Сучасна сім’я та соціальні інституції: шляхи партнерської взаємодії : матеріали Всеукр. наук.-практ.ї конф. / редкол. : Л. Л. Хоружа, Г. М. Лактіонова, О. В. Безпалько та ін. Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. С. 131–134.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1729-
dc.description.abstractХарактерною ознакою сучасної успішної людини є її мобільність, гнучкість, проявом чого виступає вміння швидко реагувати на поди, адекватно їх оцінюючи. Наразі своєрідним і чи не найголовнішим джерелом поштовху для розвитку особистості виступає інформаційний простір, представлений, перш за все, радіомовленням, телевізійними трансляціями та інтернет-виданнями. Проте інформація, пропонована ЗМІ, несе і певну загрозу: стереотипи поведінки та цінності, отримувані споживачем медіа-продукції, не завжди мають конструктивний початок, що актуалізує необхідність критичного відбору інформації, її переосмислення. Особливо означена проблема стосується дітей та підлітків.en_US
dc.publisherКиївський університет імені Бориса Грінченкаen_US
dc.subjectмедіакультураen_US
dc.subjectдітиen_US
dc.subjectпідліткиen_US
dc.subjectЗМІen_US
dc.titleДо питання про формування медіакультури у дітейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До_пит_медіакульт_тези_2012.pdf1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.