Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1725
Назва: Розробка і використання професійної інформації з елементами реклами у профорієнтаційній діяльності вищого педагогічного закладу
Автори: Видра, Олександр Григорович
Шеховцева, А. М.
Ключові слова: профорієнтація
професійна інформація
реклама
рекламні технології
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Видра О. Г., Шеховцева А. М. Розробка і використання професійної інформації з елементами реклами у профорієнтаційній діяльності вищого педагогічного закладу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів: ЧНПУ, 2013. Вип. 108. Т. 1. С. 148-150
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості розробки і використання професійної інформації з елементами реклами з метою більш ефективної профорієнтаційної діяльності вищого педагогічного навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1725
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.