Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВітченко, Альона Миколаївна-
dc.contributor.authorВоєділова, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorВасиленко, Л. А.-
dc.contributor.authorМельникова-Єгорченко, Н. C.-
dc.date.accessioned2020-04-02T09:30:36Z-
dc.date.available2020-04-02T09:30:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВітченко А. М., Воєділова О. М., Василенко Л. А., Мельникова-Єгорченко Н. C. Педагогічні умови цілеспрямованого формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 152. Т. 2. С. 45-48en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1706-
dc.description.abstractУ статі на підставі теоретичного аналізу літературних джерел та власних експериментальних досліджень визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективності реалізації технології формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку: компетентність, комплексність та керований вплив педагога. За виконання цих умов в учнів будуть накопичуватися знання, вміння і навички формування правильної постави; це спонукатиме молодших школярів до отримання позитивного оздоровчого ефекту та формування ціннісного відношення до власного здоров’я.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectпедагогічна технологіяen_US
dc.subjectпоставаen_US
dc.titleПедагогічні умови цілеспрямованого формування правильної постави дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.