Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1704
Назва: Етнопедагогічні особливості викладання фізичного виховання та хореографії в контексті педагогічної концепції Карла Орфа
Автори: Воєділова, Олена Михайлівна
Ключові слова: К. Орф
етнопедагогічні концепції
хореографія
викладання фізичного виховання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Transformations in Contemporary Society
Бібліографічний опис: Воєдилова О. М. Етнопедагогічні особливості викладання фізичного виховання та хореографії в контексті педагогічної концепції Карла Орфа. Transformations in Contemporary Society: Social Aspects. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2017; ISBN 978-83- 62683-95-6. P. 230–235.
Короткий огляд (реферат): Національна доктрина розвитку освіти України визначає пріоритетними напрямами державної політики в цій галузі утвердження національної ідеї, сприяння національній самоідентифікації, розвитку культури українського народу. Для досягнення зазначених цілей держава повинна забезпечувати виховання особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, збереження та збагачення українських культурно-історичних традицій, виховання шанобливого ставлення до національних цінностей. Досягти фактичних зрушень в цьому напрямку, на нашу думку, можливо лише за умови використання сучасних, нетрадиційних підходів та технологій до впровадження етнопедагогічних концепцій провідних педагогів світу. Одним з найяскравіших прикладів використання етнопедагогічного матеріалу для вирішення педагогічних завдань є педагогічна концепція Карла Орфа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1704
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.