Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорохіна, Тамара Федорівна-
dc.date.accessioned2020-04-02T07:57:49Z-
dc.date.available2020-04-02T07:57:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1699-
dc.description.abstractВ окупованій фашистами Україні існувала певна система театральної культури. Замовчування і забуття цього феноменального явища призвело до «білих плям» в історії діяльності культурно-просвітницької сфери Чернігова у повоєнний період. Висвітленню означеної проблеми присвячена представлена стаття. Театральне мистецтво окупованого міста розпочало свою діяльність з клубної організації на базі ідей націєтворення та розбудови самостійної держави. І клуб «Січ», і його наступник – театр ім. І. Котляревського з їх незмінним керівником А.М. Приходьком витримали неабиякі випробування протягом усіх років своєї роботи. Приходько попри тиск, постійний ризик, який міг спричинити загрозу його життю, продовжував працювати, уберіг колектив театру від репресій та вивезення на примусові роботи у Німеччину. У статті представлені матеріали кримінальних справ А.М. Приходька, Ф.І. Піпи, І.В Курача, Г.Д. Ребенка та ін., свідчення їх фігурантів.en_US
dc.publisherСіверянський літописen_US
dc.subjectокупаціяen_US
dc.subjectреабілітаціяen_US
dc.subjectклубen_US
dc.subjectтеатрen_US
dc.subjectнаціоналізмen_US
dc.subjectрепресіїen_US
dc.titleКоротка історія чернігівського націоналістичного клубу «Січ» та його директора Анатолія Михайловича Приходько (1941–1943)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.