Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1681
Назва: Психологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребами
Автори: Буковська, Ольга Олександрівна
Ключові слова: відповідальність
діти з особливими потребами
інклюзивний клас
екстернальність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Буковська О.О. Психологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребами. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Серія: Психологічні науки: зб. наук. праць у 2-х т. / наук. ред. Носко М.О. Чернігів, 2014. Вип. 121. Т.1. С.50-54.
Серія/номер: Психологічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються психологічні особливості формування відповідальності у дітей з особливими потребами на відміну від дітей інклюзивного класу (наприкладі дітей з вадами слуху). Підкреслюється важливість взаємодії сім’ї та педагогічного колективу у здійсненні спільної стратегії розвитку відповідальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1681
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.