Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1669
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Буковська, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T15:19:04Z | - |
dc.date.available | 2020-04-01T15:19:04Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Буковська О.О. Особливості становлення та психокорекції життєвого досвіду підлітків із неблагополучних родин. Проблеми сучасної психології: зб. науков. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інстит. психол. ім. Г.С. Костюка АПН України / за ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2010. Вип. 10. С. 72 -81. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1669 | - |
dc.description.abstract | В статті розкриваються основні соціальні і психологічні фактори становлення життєвого досвіду підлітків з неблагополучних родин. Викладено результати дослідження особливостей усвідомлення життєвого досвіду благополучних і неблагополучних підлітків. Показано доцільність використання методу наративу в психокорекційній роботі з не благополучними підлітками. | en_US |
dc.subject | підлітки із неблагополучних родин | en_US |
dc.subject | життєвий досвід | en_US |
dc.subject | наратив | en_US |
dc.subject | усвідомлення | en_US |
dc.title | Особливості становлення та психокорекції життєвого досвіду підлітків із неблагополучних родин | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості становлення та психокорекції життєвого досвіду підлітків із неблагополучних родин.pdf | 171.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.