Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-01T10:30:32Z-
dc.date.available2020-04-01T10:30:32Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Аналіз психолого-педагогічного аспекту розвитку технічного мислення в учнів основної школи. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2009. Вип. 60. С. 171-176.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1651-
dc.description.abstractВивчення особливостей та аналіз психолого-педагогічного розвитку учнів в процесі трудового навчання. Якість проходження цього процесу буде залежати від рівня розвитку психічних процесів, рівня розвитку розумової активності та розвитку який спричиняє і веде за собою до формування технічних здібностей, технічного мислення.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтехнічне мисленняen_US
dc.subjectрозумова діяльністьen_US
dc.subjectтрудова діяльністьen_US
dc.subjectрозумова активністьen_US
dc.titleАналіз психолого-педагогічного аспекту розвитку технічного мислення в учнів основної школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.