Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1651| Назва: | Аналіз психолого-педагогічного аспекту розвитку технічного мислення в учнів основної школи |
| Автори: | Ребенок, Вадим Михайлович |
| Ключові слова: | технічне мислення розумова діяльність трудова діяльність розумова активність |
| Дата публікації: | 2009 |
| Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
| Бібліографічний опис: | Ребенок В. М. Аналіз психолого-педагогічного аспекту розвитку технічного мислення в учнів основної школи. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2009. Вип. 60. С. 171-176. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | Вивчення особливостей та аналіз психолого-педагогічного розвитку учнів в процесі трудового навчання. Якість проходження цього процесу буде залежати від рівня розвитку психічних процесів, рівня розвитку розумової активності та розвитку який спричиняє і веде за собою до формування технічних здібностей, технічного мислення. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1651 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Аналіз психолого-педагогічного аспекту розвитку технічного мислення в учнів основної школи.pdf | 281,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.