Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.contributor.authorГетта, Василь Григорович-
dc.date.accessioned2020-04-01T10:27:57Z-
dc.date.available2020-04-01T10:27:57Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРебенок В. М., Гетта В. Г. Розумовий розвиток школярів у процесі трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2008. Вип. 53. С. 90-93.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1650-
dc.description.abstractВивченні особливостей формування та розумового розвитку школярів у процесі трудового навчання, їх характеристика. Якість проходження цього процесу буде залежати від рівня розвитку психічних процесів, рівня розвитку розумової активності та вміння користуватися одержаними знаннями, застосовувати їх на практиці.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectрозумовий розвиток школярівen_US
dc.subjectрозумова активністьen_US
dc.subjectпроблемна ситуаціяen_US
dc.subjectінтелектуальні ігриen_US
dc.subjectсистематизовані знанняen_US
dc.subjectрозумова працездатністьen_US
dc.titleРозумовий розвиток школярів у процесі трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розумовий розвиток школярів у процесі трудового навчання.pdf260.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.